Subject: FW: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 16:47:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. 
a määruse nr 9 „Kindlustatud isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa 
poolt ülevõtmise kord ja tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu 
arvutamise metoodika“ eelnõule.

Vabandame, et saadame tagasiside hilinemisega.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 4, 2024 2:17 PM
To: Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide 
Selts <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liit 
<[email-masked]>
Subject: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud 
isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja 
tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnüu arvamuse avaldamiseks.

Ootame teie arvamusi eelnõu kohta hiljemalt 10. detsembriks 2024 e-posti 
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/9f3a9a31-1c00-4fbb-bc23-fbc06e688212

Pealkiri: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud 
isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja 
tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 04.12.2024

Registreerimise number: 1.2-2/125-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee